2017. feb 10.

1. nap

írta: travellerBP
1. nap

Jelentem: Moszkva: -4fok, bírható. Megérkeztünk a jövőbe.:)

A felhők feletti pirkadatról:pirkad.jpg

A repülő 6:05-kor startolt Ferihegyről, és 11:.30-ra érkezett Moszkvába. Két és fél órát utaztam. hogy is jön ki? :D

repulunk.jpg 

Hát igen. időeltolódás. Vissza a jövőbe. Két órát elveszítettem.

Amint megérkeztünk a reptérre, a sors egy kedves magyar úriemberrel hozott össze minket, aki véletlenül előttünk állt az útlevél-ellenőrzésnél. Így hárman lettünk. Szerencsénkre az úriember nem egyszer járt már Moszkvában, hiszen a menyasszonya törzsgyökeres orosz.

Majd öten lettünk, mert hozzánk csapódott újabb két magyar turista. Immár 5-en bolyongtunk a reptéren telefonkártyáért, vonatjegyért. Sikeresen elértük a déli vonatot, ami Moszkva belvárosáig szállított minket. ott már ki-ki ment a maga útján.

Két bőrönddel és egy laptoptáskával elcsatangoltunk a koliig, ahol egy kedves "Bábuska" nagyi fogadott minket, majd megmutatta a szobánkat. Minden olyan szovjetes. Van is meg nincs is :D van asztal, de nem szabad megmozdítani.  ( megvolt az első csavarozás :D) Van szekrény, de inkább ne nyitogassuk. Van ágy és éjjeliszekrény, de nem ajánlatos megmozdítani. 

Kilátás az ablakból:templom.jpg

Az én kuckóm: ich.jpg

A szobánkba még egy belga diáklány várható. Érkezéséről még nem tudni semmit. A szomszédszobában két kazah lány lakik. Délután egyikük megmutatta a környéket. Megtörtént az első bevásárlás. Jelentem: a magyar szalonna Moszkvában is kapós :D

Ennyit rólam mára!

 

Szólj hozzá